Läget

Tänkte checka in läget här med er.
I förrgår och igår tömdes min lägenhet helt och den fick en ny hyresgäst. Bor hos mamma och pappa nu tills skolan börjar och sen kommer jag bo här de gånger jag kommer hem. Så konstigt att bo hemma, i alla fall när det är sånt kaos. Allt är nerpackat i lådor och jag har ingen koll var. Imorgon flyttar vi antagligen så mycket som möjligt till vasa och jag får försöka fixa lite där. Dock blir det svårt att lyfta saker, haha. Var och red min kompis häst igår, skulle hoppa ett hinder på 110cm. Tyvärr kom vi dåligt på och han slängde sig mot sidan medan jag flög över hindret, landade rakt på rumpan och min svanskota fick en rejäl omgång. Men får bita ihop för att få klart dethär flyttaset, jobbigt att bo i lådor.

Nu ska jag med min syster och hennes son på marknad en stund, blir intressant.

XOXO

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0