Sleepy

Ojj så trött jag är idag, känns inte som jag har vaknat till ordentligt på hela dagen. Körde altså till Vasa, fick mina nycklar, fixade försäkringar, förde lite saker samt fönstershoppade i några klädaffärer. Hittade hur mycket som helst som jag kunnat ta hem. Men nej, shopstop än så länge!

På grund av tröttheten ville jag bara hem så fort som möjligt så jag glömde helt att plocka fram kameran. Tog dock några instapics så det får duga för idag.


Helt nice lägenhet, förutom att en del av väggarna är gula.. Men här kommer jag nog säkert att trivas i allafall i ett år.

Klockan är bara lite över 10 men tänkte ändå krypa i säng och få ordentligt med sömn. Imorgon är det äntligen fredag vilket innebär morgonskifte. Sen ska man ännu orka lördagen på jobb så har jag äntligen en ledig dag.

Puss och gonatt!
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0