Surt

Idag har jag jobbat, lite extra tungt då min tatuering värker. Men inte ska jag klaga inte, är så nöjd!

Idag är också lönedag, men betalade bort några räkningar, hyra med mera så nu är jag lika pank igen. Har någon några bra tips på hur man tjänar snabba pengar? Loppisbord hade jag förra månaden och det kom ganska bra med pengar, känns inte som jag har så mycket att sälja mera så att det skulle löna sig att ta ett bord. Sen började jag fundera på om jag skulle sälja bloggdesigner, men anser inte mig själv tillräckligt duktig. Någon som skulle vara intresserad ändå?

Kommentera gärna om ni har några tips! Kanske sammanställer ett blogginlägg om de bästa tipsen om det kommer tillräkligt många. Dock är mina läsare av den tystare sorten så vi får se, hihi.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0