Cos it's only you can touch me deep enough to heal

Idag är ingen bra dag. Kan inte ens minnas när jag senast hade en bra dag. Jag försöker se tillbaka på de senaste månaderna, vad jag har gjort och åstadkommit. Joo jag har suttit hemma och gråtit, varit ut varje helg och druckit mig redlös, ibland till och med oftare. Sen försöker jag bara jobba så mycket som möjligt, och pengarna jag förtjänar så lägger jag bara på massa kläder och liknande i ett desperat försök att trösta mig själv. Jag ser när resten av människorna runt mig går vidare med sina liv medans jag står och trampar på samma ställe.
Jag vet inte hur jag ska få mitt liv värt att leva nåmer, allt har spårat ur så mycket och det resulterar till ett självhat. Folk tror att jag har börjat må bättre för det är det jag försöker visa dem, sanningen är att jag mår precis lika dåligt som jag gjorde ett par månader sedan. För ingen orkar med en patetisk, dyster tonåring.

Men det är nu jag hoppar i duschen, sminkar mig för att täcka de svarta ringarna runt ögonen som jag fått pga att jag sovit i medeltal 5h/natt i ca två månader, ibland mera ibland mindre. Sen är det bara att dra på ett smile och åka till jobbet.

Kommentarer
Postat av: Alexandra Björklund

älskar dig! puss

2013-01-03 @ 14:12:22
URL: http://frisoralexandra.blogg.se/
Postat av: Jenni

Oj vännen min <3

2013-01-03 @ 14:30:22

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0