"Nothing worth having comes without some kind of fight."

Är förkyld men har ändå kommit igång med träningen riktigt ordentligt, samt hälsosamma dieten förutom att jag bakade en kladdkaka igår. Men för mig funkar det inte att utesluta ALLT som är onyttigt. Tråkigt att bara äta sallader etc. så jag ger upp snabbare då, man måste ju unna sig nu som då!
Som sagt är jag förkyld men inte så farligt, lite ont i halsen och täppt i näsan. Tränade runt 1½ timme idag, så otroligt skönt. Känner mig till och med lite friskare nu när jag rört på mig. Jobbet kallar klockan 16.00 före det ska jag hinna duscha, ställa mig klart och laga en fruktsallad att ta med till jobbet, tänkte också ringa Jenni om vi kanske skulle hinna på en kaffe före jobbet. Om hon inte har tid snabbstädar jag lite här hemma.
 
Nu kör vi!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0