Where is the love that you once had inside?



I once loved your grace
And the innocence that fell from you like leaves
Spiral off October trees
You know I love you
What else do you want from me?
 

Jisses vilken låt, så himla fin. Hörde den i 90210, lyssnade sen igenom den ordentligt och läste texten. Tårarna började rinna, så otroligt fin låt. Detta är varför jag älskar musik, vilken känsla altså. Denna vecka har varit rena helvetet, och jag har gjort allt för att försöka få den bättre. Jag har umgåtts med vänner och hälsat på nära och kära, uppmuntrat mig själv med glass, gjort något nytt som jag aldrig gjort förut. Inget har hjälpt.
Nu håller vi tjejer faktiskt på att planera in en rolig grej som jag hoppas få mig på bättre tankar, som får mig att längta till något. I maj så händer det. Tills det, jaa jag vet inte, ska försöka hållas ovanför vattenytan.

Lyssna och njut.

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0