WHAT A GOOD DAY

Ojj vilket bra humör jag är på ikväll!
Steg upp 5 imorse, lite före 6 blev det ett cardiopass på gymmet och klockan 9 bar det av till skolan där vi hade massage prov. Kändes ganska bra! Nu ikväll körde jag mitt andra gympass för dagen, då blev det styrketräning med fokus på armar, rygg och lite bröst. Jag mår så mycket bättre när jag tränar, underbart.
Har ökat träningen lite nu och gjort den intensivare, för jag är lite trött på att inte se eller känna några resultat. Men nu är jag mera peppad än någonsin!
 
Nu har jag bara chillat några timmar och är fylld av inspiration så jag har till och med ritat lite, fortsatte på en gammal teckning.
Altså är på så bra humör så jag vill inte ens gå och sova, känns ju så waste. Tänk om jag inte är på lika bra humör när jag vaknar liksom :D
 
Hoppas ni har haft en lika bra dag!

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0