Höstbilder


Morgonen har börjat med lite skolarbeten, har sökt lite olika fakta om djurförsök till ett grupparbete som skall vara klart nästa vecka. Nu snöar det, jag är helt ofeelis om det medans jag läser på massa bloggar hur glada de är och hur mysig snön är. Njaa, hatar vintern och ryser bara av tanken på minusgrader och snö som piskar i ansiktet.

Visst är mitt burgundy nagellack från Essie snyggt föresten? Bläddra ner lite på bloggen för att få en länk till en sida som har erbjudanden på essies nagellack, sista dagen idag!

Nu ska jag till stan på lite ärenden sen hem igen för att fixa ihop lite mat samt fortsätta med skolreleterade saker före jag drar iväg på jobb klockan fyra. Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0