KALASKUL

Helgen har varit hur bra som helst. Fredag jobbade jag, men det var helt okej. Sen på lördag körde jag hem till mammas och pappas, det nalkades utgång med finaste Tia och gänget. Vi dansade tills fötterna värkte, och ojj så kul jag hade. Idag har jag varit på Wilmers 3 års kalas, en superglad och stolt kille som älskade sina presenter. Nu är jag hemma i egna läggan igen och har just duschat, städat lite grann och kollat Vampire diaries nyaste avsnitt.

Ska för en gångs skull gå och lägga mig tidigt tänkte jag, även om jag är jätte pigg och hade lust att fixa lite här i lägenheten så jag blir klar någon gång.

Imorgon kör vi all in med skolan och känner att jag kommer försöka få klart en hel massa denna vecka, både med lägenheten och skolarbeten.

Lite ögongodis såhär på kvällskvisten:

Var hittar jag min brunetta britt?

På tal om Ed Westwick och Chuck Bass så saknar jag Gossip Girl. Kanske borde jag titta igenom hela serien på nytt..
 
 

Kommentarer
Postat av: eliinw.blogg.se

Nu fick jag nog å väldigt stor lust att koll på gossip girl igen, elr chuck bass rättare sagt hehe :)

Svar: Janå han kan man ju aldri få fö mycket av! ;D
Karoliinaw

2013-10-07 @ 17:59:47
URL: http://eliinw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0