Onsdag

Denna onsdag har varit en bra onsdag. I skolan hade vi hårdesign vilket var skoj. Vi gjorde sådant som jag känner att jag har mera koll på än de klippningar vi har gjort före. Idag klippte vi altså pannlugg, vilket jag tyckte var superkul för man fick se lite mer resultat. Och sedan lärde vi oss föning och lite styling. Jätte kul att testa på olika produkter och annars bara fixa dockans hår, blir kul om vi får börja göra lite mera på varandra också!


Såhär ser min docka ut som bäst. Lite lång pannlugg, men det är bara bra så får jag öva flera gånger.

Efter det har jag egentligen bara pysslat på här hemma. Jag har diskat och städat och plockat. Sen fixade jag lite på Jennis bloggdesign och just har jag tittat på lite nya Greys anatomi avsnitt samt gjort en skoluppgift. Duktigt, tycker jag. Imorgon blir en lite annorlunda dag. Först lite skola och sen brummar jag mot jeppis för att jobba lite på mitt gamla jobb, jätte kul att få träffa alla igen! Trodde aldrig jag skulle säga det, men saknar faktiskt min förra arbetsplats. Nåja får ju som tur hoppa in lite nu som då. Nu ska jag slappa en stund före jag tar natten. Ha det bra!
 
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0