Söndag

Har haft en riktigt skön söndag. Sov länge, åt min fruktansvärt goda lasagne, städat lite, mamma och pappa kom hit och installerade min tvättmaskin så nu har jag äntligen fått tvätta kläder, sen har jag kollat på nyaste Greys anatomy och vampire diaries avsnittet och fixat undan lite skoluppgifter. Duktig tjej, nej vadå!

Fick ännu till veta att läraren vi ska ha imorgon är sjuk så vi fick lite förlängt höstlov, skönt. Även om jag gillar min skola så finns det nog inget bättre än att ha en extra ledig dag, hihi.

Nu ska jag i allafall belöna mig själv med ett avsnitt Americas next top model. Mina favoriter är Nina och Renee, men gillar också Cory.

Googlade bilder.
 
 
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0