THE ORIGINALS

Följer en hel massa serier, men nyaste på min lista är The Originals. Och fy vad bra det är! Har kollat 4 avsnitt på 2 dag och nu väntar jag bara på att det skall komma ett nytt avsnitt. Klaus gillade jag redan i Vampire Diaries nu som då när han visade sig lite varmare, som när han hade en crush på Caroline. Men nu, nu är det så himla spännande och bra! Svårt att skriva något om det utan att säga för mycket så jag sätter punkt här. Se det!


Och inte nog med det, han är ju snygg också! Älskar att han är så mystisk och de skalar av honom ett lager åt gången, lite som att öppna paket haha!
 
 

Kommentarer
Postat av: eliinw.blogg.se

Nej, jag måst nog böri koll the originals jag nu å! blev nog för sugen när jag läst dethär :D

Svar: Altså he e superbra, man får svar på grejer som di lämna jätte på hälft i tvd :D
Karoliinaw

2013-10-26 @ 10:03:24
URL: http://eliinw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0