Bra dag.

Ojj vilka bildlösa inlägg men ojj vilken bra dag. Den började sådär men humöret har stigit under hela dagen och nu är det på topp. Först skola halv nio till ungefär klockan tre. Lång dag men helt intressanta lektioner så det gick bra ändå. Sen var jag och kirrade en arbetsintervju som jag hoppas går vägen, sedan handlade jag och gick en stund på stan. Åh vilket shoppingsug, älskar faktiskt höstkläder. Sommaren är en bättre årstid men hösten har så otroligt snygga kläder. Kan dock laga ett skillt inlägg om det lite senare. Nu tänkte jag diska lite och sen börja med en skoluppgift sålänge humöret är uppe! Hoppas ni har haft en lika bra dag som jag. XOXO

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0