FOOD, INTERNET AND PAJAMAS


Hade bara en lektion idag, otroligt chill. Så nu tror jag min dag kommer se ut som på bilden, i alla fall tills vidare. Tänkte dock beta av lite skolarbeten och laga någon god mat, sen när jag tröttnar på att sitta inne så kanske jag cyklar ner till stan ett varv.

I onsdags var det föresten gulis. Vi fick gula näsor och kinder och blev indelade i lag med sex stycken helt okända personer, vi skulle binda fast oss i varandra i foten och gå så hela resten av dagen. Och ajj vilken tränings värk i mina ben, gick nog säkert på något konstigt sätt. Jätte kul hade jag och ett super bra lag. Men måste nog säga att tack och lov så är man bara med om den dagen en gång i sitt liv, skulle knappast klara av en till sådan dag. Haha.

Igår var jag på arbetsintervjun jag nämnde några dagar sedan. JAG FICK JOBB. Fatta vad glad jag blev.

Nu ska jag fortsätta slöa en stund så att jag sen orkar ta tag i lite uppgifter. XOXO

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0