Moneybank

Fick in en liten fråga för ett tag sedan:

Ja ser att du har en vit döskalle på hyllan, int sku du vilja vis lite bättre bilder på den och berätt varifrån du har hitta den? :)
 
Min älskade dödskalle som på samma gång är en spargris köpte jag när jag var i London senast. 12 pund betalade jag för den om jag minns rätt. Köpte den inne på Urban Outfitters. Verkligen en av mina favorit butiker, så himla häftiga kläder med det lilla extra, plus böcker, hörlurar, ramar, polaroid kameror, smycken, skor, fickpluntor, inredning artiklar osv. Man kan också beställa den från nätet. Tror den också finns i svart, guld, rosa osv.

Kommentarer
Postat av: eliinw.blogg.se

Åh tusen tack! :D

Svar: Så lite så :D
Karoliinaw

2013-09-06 @ 14:07:20
URL: http://eliinw.blogg.se/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0