Must have

Detta är nog ett måste för mig i höst, för sanningen är att jag inte äger ett ända par kostymbyxor. Och de är ju så snygga, alla borde ha sådanna i sin garderob. Dock får jag nog vänta tills/om jag får jobb. Sjukt föresten att Ginas priser är dyrare än Mangos. Favoriterna är förstås sista på första raden och första på andra raden. 
Hör och häpna, jag, den eviga jeanstjejen har tröttnat på jeans! Trodde jag aldrig skulle hända så väntar ivrigt på att jag ska få tassarna på ett par kostymisar.

Nu ska här fixas och trixas resten av kvällen, om det börjar se ut för något kan jag nästan lova lite bilder från lägenheten!

Kommentarer
Postat av: WIDNERS

Efter att ha jobbat på klädbutik i några år måste jag bara tipsa om Filippa K's SÅ snygga kostymbyxor. Verkligen värda sitt fulla pris och kostymbyxor är ju något som man ofta kan använda år efter år så jag rekommenderar verkligen att du prövar ett par från Filippa som dina första kostymbyxor. :)

Lycka till!

Svar: Tack för tipset, måste absolut kik på ett par sådanna! :)
Karoliinaw

2013-09-03 @ 18:46:40
URL: http://glossfashion.com/widners/

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0