TISDAG

Har haft hittills en chill tisdag, och det kommer jag att fortsätta med. I skolan hade vi hudvård hela dagen, vi repeterade ansiktsbehandligen vi lärde oss förra gången. Otroligt lyxigt att bli ompysslad, men gillar också att göra behandlingen! Sen var jag och kikade på en pytteliten men jätte söt lägenhet, bara att hålla tummarna på att de 23 kvadraderna blir mina! Var alla mina kläder och skor ska få plats är ju då en helt annan story.
Som bäst håller jag på och skriver om fysiska och psykiska arbetsmiljön inom branschen, inte kanske det mest spännande, men helt okej ändå, snart klar dessutom. Sen är jag nog värd ett Sons avsnitt före jag fortsätter med bildanalysen som jag hållit på med hur länge som helst, men älskar den bilden så det är bara roligt. Helt sjukt hur bra jag trivs i min skola egentligen, trivdes superbra i konstskolan också men där hade vi så mycket målning och det är inte alls min grej.

Ajaa, lite update vad jag håller på med idag. Och jag som var sugen på att fa ut en sväng, men nog är det skönt att få undan lite av hopen med skolarbeten!

Imorgon däremot blir det sitz ;)


En sne random bild från mitt flickrum hemma hos mamma och pappa.

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0