VARDAG.

Shit vad fullproppade dagar jag har. Svårt att finna tid till att blogga, nu tänkte jag dock kika in och berätta lite vad jag sysslar med.

Skolan har varit super intressant hittills och det känns ännu overkligt att komma till skolan, och få prata om saker man är intresserad av, med liksinnade människor. Och nu har vi äntligen fått börja jobba lite mer pratiskt, som idag har vi gjort ansiktsbehandlingar på varandra. Det kändes jätte konstigt och ovant från början men ojj vad roligt det var, och så skönt att få sitt ansikte ompysslat tilllbaka. På onsdag har vi hårdesign och jag tror vi då ska få lära oss att tvätta och föna hår. Kulkul!

Har ju haft en heldel problem med lägenheten. Den jag bor i för tillfället, och som jag trodde jag skulle bo i ett år så har nu tydligen blivit såld. Köparen vill flytta in själv och det betyder att jag har 3 månader på mig att hitta ett nytt krypin och flytta ut. Otroligt svårt att hitta en billig och bra lägenhet nu när skolorna just har börjat. Idag tackade jag dock ja till en lite dyrare lägga i närheten av skolan. Så nu blir det att (IGEN) packa ihop mitt pick och pack och flytta. Jobbigt men måste bara bita ihop och göra det. Börjar altså hyra den nya från början av nästa månad.

Förutom skolan och flytt problem då. Lever ju ett traditionellt studieliv med en hel del festande, otroligt skoj att träffa nya människor men fattar inte hur folk får studier och studieliv att gå ihop. Vane sak antar jag, haha. Nej men det är väl nu i början en hel del men lugnar säkert ner sig så småningom.


Bild från förra onsdagen. Lite beerpong och annat skoj!

Jaa, där har ni en liten uppdatering på mitt liv. Grattis till den som orkade läsa denna novell, haha.
Resten av kvällen ska spenderas med skoluppgifter och möjligtvis lite städande. 

XOXO

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0