PÅSKLOV

Ligger som bäst hos föräldrarna och avnjuter mitt korta men då så välbehövda påsklov.
 
Har jobbar otroligt mycket denna vecka och haft en helmassa i skolan så igår efter jobbet fick jag äntligen ta lite time off. Kvällen började bra med att få sluta lite tidigare och åka direkt till systerns, där årets grillsäsong öppnades för min del. Sen på kvällen blev det chill i stan med vänner. Idag har jag fått i mig en heldel kaffe och hunnit med bland annat middag hos mormors å morfars, löprunda med mamma å syrran. Skönt.
 
Nu lyssnar jag på musik från Sons of Anarchy, de har faktiskt nailat musiken i alla sina avsnitt. Så passande till stilen och lyriken. Plus att det är så förbannat bra. John the revellator, gimme shelter, Heyhey mymy, House of the rising son. The list goes on.
 
 
Eftersom jag inte har nå bilder så får ni en gammal. Hårförlängning hade jag här <3 dock inga ögonbryn...
 
 
 

Kommentarer

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0