DAGEN

Jag har varit ledig från skolan idag då de andra har foto, vilket jag är befriat då jag har en tidigare utbildning inom det. Skönt med en extra ledig dag!

Min syster ringde på morgonen och överraskade med att hon och barnen tänkte komma och hälsa på. Först städade syrran åt mej, tack! Haha.. och sen kastade vi ihop lite mat och for vidare in till stan var vi gick i lite butiker. Fyndade något jag sökt länge. Nämligen en tredelad skål för mina ringar och armband och örhängen. Den var t.o.m på rea, ibland har man tur!
 

Före de for hem belönade vi oss med lite Arnolds munkar. Superbra dag!

 
 

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Oj nej va fiiiin :D var fyndade du? ;)

Svar: Anttila! :)
Karoliinaw

2014-02-20 @ 20:30:55
URL: http://ziio.se
Postat av: Anniina

Tuusentack för idag! Längesen vi haft en så rolig dag. Vi kommer på nytt snart ;)

Svar: Jaa he får ni nog! Hadd å en superbra dag! :)
Karoliinaw

2014-02-20 @ 21:42:35

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0