ÅRSRESUME 2013 - DEL 2/3

 
I Maj tog jag, Jenni och Mirva en lång helg då vi passade på att ta en sväng till London. När vi körde ner till Tammerfors var det supervarmt minns jag, Maj brukar nog inte alls vara så varm som det var då. Jag spenderade en del tid på Nettis uteservering. Alexandra var hemma från Sverige. Aki badade första gången, brr vad kallt. Jag, Jonas och Aki var och shoppade, Aki hittade den perfekta outfitten, haha. Köpte nya darlings från London. Var nöjd över mina ikea hyllor som pryddes av bland annat fina VS påsar.
 
 
Älskade att ha ögonfransförlängning, för man böhövde knappt sminka sig. John tog dubbelexamen och syrran examen, blev en hel del tårta och godsaker. Fick nya vänner, hade en superbra midsommar. Färgade håret ombré och håret gick av mera varenda gång jag borstade det, det var jag sur över..Påbörjade min 5 veckor långa semester, underbart! Tummen upp för Juni, bra månad och det hände alltid något. 
 
 
I Juli fortsatte min fina välbehövda semester. Jag blev hela 20 år men firade det inte så värst. Hängde på stranden och åt jordgubbar doppade i choklad. Marus var vid mitt nästan varenda dag på sin lunchpaus och så kollade vi en hel del Sons of Anarchy också. Fick veta att jag blev intagen på Estenom i Vasa. I slutet på Juli slog det mig att jag är tvungen att lämna min älskade lägenhet och var tvungen att fixa fint och fota den så jag hade något att titta tillbaka till.
 
 
I Augusti blev jag moster för andra gången. Jag började på Estenom i Vasa vilket också innebar att jag flyttade. Jag tog ut det sista av solen och de blå himlarna. Hatade mitt ombre, för att det var orange men vågade inte göra något åt det för jag var rädd att mitt hår skulle gå av ännu mer. Var på avskedsmiddag, skoj kväll! Var också ute med en shack jag inte brukar träffa så ofta så det var otroligt roligt, det borde man göra på nytt! Nästan alla mina vänner flyttade från Jakobstad till en ny studieort och hela mitt liv ändrades ganska radikalt. På gott och ont.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: alexandra

Ere jag på bilden i juni högst upp längst ti höger? He liknar liti, men kan int avgör om he e jag elr int, hemskt :O hahah :D

Svar: De e nog! :D
Karoliinaw

2014-01-02 @ 14:01:25
URL: http://alexanndra.blogg.se
Postat av: alexandra

hups, min blogg hejt vist alexanddra.blogg.se haha :D

2014-01-02 @ 14:02:27
URL: http://alexanddra.blogg.se

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0