TJENA

Hej hallå. Längesedan jag har haft tid att klicka mig in här. Mycket med allt nu för tillfället.
 
Idag har jag varit till skolan, vi hade färglära inom hårfärgning och lär oss om olika siffror som har med toner och nyans att göra. Mycket teori och trodde inte alls det skulle vara någon kurs för mig, dock var det riktigt intressant och jag längtar på att få börja färga så småningom!
 
Nu ska jag snart hoppa iväg till gymmet, ganska så sugen faktiskt. Ska bli riktigt skönt. Senare ikväll blir det bland annat möte och så måste jag också hinna och handla. Ska också börja på en och annan skoluppgift.
 
Imorgon är jag ledig så då blir det också att fixa ihop lite uppgifter, gym och städdag. Skönt att få bort högen med skolsaker som bara växer. Grejen är bara det att jag böhöver en modell att sminka till sminkkursen. Så den kan jag knappast göra imorgon.. Någon som är frivillig?
En bild från första uppgiften i makeup. 
 

Kommentarer
Postat av: Janiina

Jag e nog frivillig. Kanske du har laga uppgiften redan. Men ifall du behöver nångång så tackar ja int nej! :D

Svar: Har redan hittat modell ti denhär uppgiften, men de kommer säkert flera så ja ska kom ihåg att du e frivilli! :D
Karoliinaw

2014-01-21 @ 23:47:44

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0