TREMORS

Blev trött på mitt hår då det var så slitet så jag hade fina Alexandra att kapa av det.

 
 
 Såhär såg mit hår ut före. Slitet, blekt tusen gånger, färgen höll inte i längre osv. Älskar långt hår, det medger jag. Och jag ska absolut spara ut det igen. Men nu har jag lärt mig att mitt hår inte är superwoman, det slits verkligen när man färgar hit och dit. Nu ska jag vara så mycket snällare med mitt hår. Möjligtvis slinga det lite ljusare och sedan bara låta det växa i lugn och ro.
 

Såhär ser jag altså ut nu. Kan lugnt säga att det inte är lika mycket min stil som det långa, men altså jag trivs superbra! Det var verkligen dags för en förändring.
 
Tänk vilken skillnad 20cm hår kan göra.

Kommentarer
Postat av: Elin

fint det blev!

Svar: Tack Elin! :)
Karoliinaw

2014-11-12 @ 14:34:58
URL: http://niles.blogg.se

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0