Fredag

Hej! Inlägg lovades ju, men jag har haft fullt upp. Har bland annat hunnit vara på bröllop, varit sjuk (är fortfarande väldigt krasslig), fått min lägenhet inredd så gott som klart osv. Om en stund blir det att sikta kosan mot jobbet och spendera kvällen där. Blir en väldigt lugn helg för mej, då jobbet kallar imorgon igen. Men super skönt att få ta igen lite när det varit så intensivt med skolstart och annat på senaste tiden.

Här är lite outfitbilder som syster tog före bröllopet. Tack till syster för bilderna och Emma för håret! Klänningen haffade jag inne på H&M några dagar före bröllopet, menade bli lite panik om vad jag skulle ha på mig. Bra köp!

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenni

Du e no skyna grann tu! :D

Svar: Nåvoi tackar! :D
Karoliinaw

2014-09-19 @ 19:17:49

Sänd gärna en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0